fredag 25 mars 2011

50-tals tyger


I veckan hade jag besök av en säljare från ROMO, jag var bara tvungen att köpa några nya läckra möbeltyger.
Bilden ovan visar några 50-tals inspirerade tyger i läckra färgställningar.
Jag lånade en bild från ROMO:s hemsida,lägger ut fler bilder när jag har dem här på riktigt, proverna kommer väl inom en snar framtid.
Då är ni välkomna att kika in här, eller i verkstan i Snavlunda.


En underbar ullkollektion från Skottland med lite "Mullberry liknande tyger" beställdes oxå, nästan så man skulle sy sig en kilt?!

Dessutom en fantastisk bok med tyger för utemöbler, solskydd, båt, husvagn, ja alla ställen som kräver ett tyg utöver det vanliga, men utan den där "plastiga" känslan vissa utemöbeltyger har.
Det är välkända SUNBRELLA som har dem.
Som sagt, så fort jag har dem här så ska jag lägga ut bilder.

Nu ska jag ut i verkstan, laddad med honungsvatten och näsdukar, jag har väl gått och fått en liten vårförkylning.Lite sol så blir det nog snart bra.

Trevlig helg/Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva